Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Dilemma's

Dilemma's 

Een tube tandpasta, ach ja ...
ik kan er uren naar staan turen,
goed lees ik de beschrijving na,
het moet goed schoon, maar mag niet schuren. 
Gevoelig tandvlees, prettig smaakje,
zo geeft mijn tandarts -met dat haakje- 
steeds weer een ander wijs advies, 
maar antitandsteen ... bah ... smaakt vies!
Wie, wat of welke moet ik kiezen,
bang om mijn kiezen te verliezen,
stel ... dat ik de verkeerde kies.
Daarna de shampoo aan de beurt,
volume, glans, roos, stijl of krullen,
de rijen drie maal afgespeurd...
welk mankement moet ik verhullen.
Och, ik word gek van zoveel keus,
sta met mijn handen in het haar,
gespleten, droog, vet of poreus,
ik ben en blijf een twijfelaar.
Dan naar de deo .........

ja ... dag!!!


Puntje oktober 2014 

2 opmerkingen: