Pagina's

woensdag 22 januari 2014

Verraad


Verraad

Jouw kinderen zie ik dagelijks lopen
helaas… jij bent er niet meer bij,
het lijkt of ze het zullen redden,
‘t gaat best wel goed… met allebei.

Maar toch blijft er iets aan me knagen,
als ik die twee zie, zie ik jouw
zorgzame blik en wil ik vragen…
“mis je hen niet, nog geen berouw?”

Altijd konden ze op je bouwen,
nu lijkt het of ze niet bestaan…
zo op het oog totaal vergeten,
ben je niet meer met hen begaan.

Misschien kom jij nog eens tot inkeer,
zal je ooit vragen hoe het gaat
wil je weer deel zijn van hun leven
maar dan is het wellicht te laat.

Jouw kinderen zie ik dagelijks lopen,
jij schittert door afwezigheid,
niets kunnen ze nog met jou delen
die trotse pa…  verleden tijd.


© Ingrid Punt april 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten